NorteHispana Seguros es converteix en un dels patrocinadors del Club Lugo Sala

"L'asseguradora es converteix en col·laborador del club de Lugo per a la temporada 2019-2020 amb l'objectiu d'impulsar la pràctica de l'esport a la província gallega."

NorteHispana Seguros i el Lugo Sala han signat un acord de col·laboració mitjançant el qual l'asseguradora es converteix en patrocinador del club gallec en una de les seves categories inferiors per a la temporada 2019-2020. Aquesta aliança ratifica l'aposta de NorteHispana Seguros per l'esport i la defensa d'un estil de vida saludable, al mateix temps que reflecteix el compromís de la companyia amb els territoris en què està present.

El conveni, signat a la sucursal de l'asseguradora de Lugo, va ser subscrit pel president de Lugo Sala, Marcos Pereira, i el director de l'oficina de NorteHispana Seguros a la ciutat gallega, Juan Carlos Pernas.  El responsable de la companyia va assegurar que “ens fa especial il·lusió poder aportar el nostre granet de sorra a aquest projecte nascut el 2014, on en només cinc anys s'ha aconseguit que els valors com el respecte, la disciplina, la companyonia i l'esforç siguin el senyal d'identitat del club”.

Per part seva, Pereira va celebrar que companyies com NorteHispana Seguros donin suport a entitats esportives “perquè per a nosaltres suposa un impuls significatiu i, a més, és una mostra clara de l'aposta de l'asseguradora per l'esport de Lugo”.

La unió d'ambdues entitats estableix que la marca NorteHispana Seguros estarà present a la samarreta d'una de les seccions del club, a més de ser visible a la pàgina web del club.