Assegurances Catalana Occident es converteix en patrocinador de l'equip d'hoquei del Club Junior Sant Cugat del Vallès (Barcelona)

"La companyia aposta, una vegada més, per fomentar la pràctica de l'esport i contribuir al desenvolupament de diferents institucions de la localitat. "

Assegurances Catalana Occident ha arribat a un acord per convertir-se en patrocinador de la secció d'hoquei del Club Junior de Sant Cugat del Vallès (Barcelona). A través d'aquest conveni, la companyia ratifica el seu compromís amb la pràctica d'esport entre els més joves i reforça també el suport tradicional que dona a diverses institucions d'aquesta localitat.

En concret, amb aquest acord la marca Assegurances Catalana Occident tindrà una presència destacada a l'estadi Lluís Serrahima, que és el camp principal de l'equip d'hoquei del Club Junior, així com en els diferents perfils de xarxes socials del club esportiu.

A la signatura de l'acord, que va tenir lloc a les instal·lacions del club, hi van acudir el conseller delegat de Fitnessalud (empresa gestora del club), Sergio Rodríguez, la directora i la vicepresidenta del Club Junior, Maria Rosa Cruells i Marta Cerdà, respectivament. En representació de l'asseguradora hi va assistir el director territorial de Barcelona d'Assegurances Catalana Occident, Marc Martínez.

“Per a nosaltres és vital comptar amb el reconeixement de grans empreses com Assegurances Catalana Occident. L'objectiu del Club Junior és oferir als nostres esportistes la qualitat més alta perquè puguin desenvolupar les seves capacitats i habilitats amb èxit. Si podem continuar-ho fent, és gràcies a entitats com Assegurances Catalana Occident”, va explicar Cruells.

Per la seva banda, Martínez va indicar que l'acord és una mostra més de la voluntat d'Assegurances Catalana Occident per fomentar l'esport tant en l'àmbit formatiu com en el competiu.