Occident dona nom a la 35a edició de la Marxa Cicloturista Internacional Occident Bilbao-Bilbao

"Amb aquest patrocini, la companyia reafirma el seu compromís amb la pràctica esportiva en un dels esdeveniments més consagrats de Bizkaia. "

Occident ha patrocinat la 35a edició de la Marxa Cicloturista Internacional Occident Bilbao-Bilbao, celebrada diumenge passat, 17 de març, a Bilbao. D'aquesta manera, la companyia asseguradora continua donant suport a aquest tradicional esdeveniment, que s'ha rebatejat en una edició que ha congregat un total de 7.089 esportistes de totes les edats.

En el marc de la col·laboració, Occident ha estat el primer name sponsor de la prova des de la seva creació l'any 1988, que ha passat a denominar-se ‘Occident Bilbao-Bilbao’. A més, també ha tingut presència de marca a l'àrea d'inscripció i a les pancartes de la sortida i la meta, així com en el material lliurat als participants de la marxa.

Com ja és habitual, els participants van poder fer tres tipus de recorreguts (85 km, 115 km i 125 km), que van discórrer per alguns dels llocs més emblemàtics de Bizkaia, com la Ria de Bilbao, la costa del mar Cantàbric, les valls verdes i el Museu Guggenheim, entre altres.

En paraules de Juan Closa, director general d'Occident, “ens enorgulleix haver format part, un any més, de la celebració d'aquesta cita que fomenta l'esperit esportiu en totes les edats”. En aquest sentit, va afirmar que “mitjançant els nostres patrocinis, a Occident volem acostar aquests valors a la societat”.

Fomentant la cultura i l'esport bascos

Occident és una companyia plenament compromesa amb el sector cultural i esportiu basc a través de les seves nombroses col·laboracions amb entitats del territori. Durant l'any 2023, Occident va patrocinar l'exposició Gego. Midiendo el infinito al Museu Guggenheim Bilbao, del qual és patró, i va donar suport al moviment Fair Saturday. En l'àmbit esportiu, la companyia va renovar la seva col·laboració amb els clubs esportius Bilbao-Basket i Miribilla Cycling i amb l'equip femení d'handbol del club esportiu donostiarra Bera-Bera.