Occident reforça la seva aposta per l'esport amb el patrocini del Reial Club de Tennis Barcelona-1899

"L'acord de col·laboració entre l'asseguradora i el prestigiós club de tennis, que celebra el seu 125è aniversari, tindrà una durada de tres anys."

Occident i el Reial Club de Tennis Barcelona-1899 (RCTB-1899) han signat un acord de col·laboració en virtut del qual l'asseguradora serà patrocinadora del Club durant els pròxims tres anys (2024-2026). La companyia redobla així el seu compromís amb la promoció i l'impuls de l'esport en general, i del tennis en particular, amb aquest nou patrocini d'una de les institucions esportives més prestigioses del país l'any del seu 125è aniversari.

L'esport és, des de fa anys, un dels pilars de l'estratègia de patrocinis de l'entitat asseguradora. En aquest sentit, l'any passat Occident va patrocinar per primera vegada el Trofeu Comte de Godó de tennis, organitzat pel RCTB-1899. Així mateix, la Fundació Occident organitza la vuitena edició de l'Xpress Tennis Cup, un campionat de tennis infantil que té el propòsit d'impulsar la pràctica del tennis en infants, i que prioritza els valors i la diversió per sobre de la competició.

“A Occident estem fermament compromesos amb l'impuls del tennis, un esport que gira entorn de valors que per a nosaltres són fonamentals, com són l'esforç i la superació”, ha explicat el director general d'Occident, Juan Closa. “Per a nosaltres és un honor fer un pas més en aquest compromís amb el patrocini del Reial Club de Tennis Barcelona, una de les entitats esportives de més renom al nostre país i fortament lligat a la ciutat de Barcelona”, ha conclòs.

El Reial Club de Tennis Barcelona-1899 és considerat el club de tennis més prestigiós d'Espanya, on s'han format tennistes de la talla d'Arantxa Sánchez Vicario, Conchita Martínez, Carles Moyà o Rafa Nadal. En virtut de l'acord de patrocini, Occident inclourà el seu logotip als diferents suports i canals de comunicació del Club, i també participarà en les diferents activitats esportives del Club, i als tornejos i campionats que organitzi durant l'any.