Plus Ultra Seguros i Espabrok renoven el seu compromís de col·laboració fins al 2020

"L'asseguradora i la xarxa de corredories han renovat per vuitè any consecutiu el protocol de col·laboració que uneix les dues entitats."

L'acord estableix l'optimització d'estratègies comercials per al desenvolupament del negoci mitjançant la comercialització de productes específics desenvolupats per Plus Ultra Seguros per als clients de la xarxa de corredories Espabrok.

La seu de Plus Ultra Seguros va ser l'escenari escollit per renovar l'acord, en un acte en què per part d'Espabrok hi va haver el seu president, Silvino Abella, i el seu director general, Luis López Visús. En representació de l'asseguradora hi van assistir el director general comercial de Plus Ultra Seguros, Luis Vallejo, i el director de gestió i control comercial, Javier Montoya.

Abella va assegurar que per a Espabrok és important oferir productes adaptats i diferenciadors a la seva xarxa de corredories. A més, el fet que els corredors disposin d'una oferta de valor emparada per Plus Ultra Seguros és, segons el seu parer, “un segell de garantia per a Espabrok i, per tant, per als nostres clients”.

Per part seva, Vallejo va destacar que aquest acord reflecteix la bona trajectòria i el compromís de Plus Ultra Seguros amb Espabrok. En aquest sentit, el director general comercial de l'asseguradora va destacar la capacitat de Plus Ultra Seguros per aportar a Espabrok “un desenvolupament uniforme en productes específics i oferir-los les millors solucions asseguradores”. “Volem consolidar la nostra relació professional amb Espabrok amb l'objectiu de generar sinergies que permetin a les dues organitzacions una evolució mútua”, va afegir.

L'acord també té en compte jornades específiques de formació impartides per Plus Ultra Seguros sobre els productes adaptats per tal d'aconseguir el màxim coneixement de les solucions asseguradores i oferir un servei de qualitat als clients.