Seguros Bilbao i Alphabet renoven el seu protocol d'assegurances fins al 2021

"L'acord, que es va iniciar el 2015, es prorroga ara durant tres anys més i donarà cobertura a més de 45.000 vehicles d'Alphabet."

Alphabet, una companyia de rènting, gestió de flotes i mobilitat corporativa, ha renovat amb Seguros Bilbao el seu protocol d'assegurances per tres anys més en un acte al qual han acudit representants de les dues companyies.

Gràcies a aquesta renovació, més de 45.000 vehicles (que suposen un 80% de la flota d'Alphabet) continuaran assegurats amb Seguros Bilbao, una companyia pertanyent al Grup Catalana Occident.  La mediació d'aquest acord ha anat a càrrec de Marsh, el líder mundial en consultoria de riscos i broker d'assegurances, que administra riscos a escala global.

La CEO d'Alphabet Espanya, Rocío Carrascosa, va assegurar que “la prioritat d'Alphabet és garantir el millor servei als seus clients. Per això ens sentim realment satisfets de la renovació d'aquest acord, que tindrà un efecte positiu tant per a nosaltres com per als nostres clients, pels quals treballem en la cerca dels serveis de la màxima qualitat i que els proporcionin la millor experiència possible”.  Dins la seva estratègia de garantir una bona experiència als seus clients, Alphabet ofereix l'opció de poder fer un comunicat d'accident a través de l'app AlphaGuide, que en facilita la tramitació gràcies a l'opció de poder adjuntar les fotos fetes al vehicle amb la càmera del mòbil.

Segons el parer del director general de Seguros Bilbao, Javier Maiztegui, “que Alphabet hagi pres la decisió de continuar confiant en nosaltres suposa la confirmació dels alts estàndards de servei que som capaços d'oferir als nostres clients, un repte en el qual intentem superar-nos cada dia”.

Sobre Alphabet

Alphabet és un proveïdor líder de mobilitat empresarial. Fundat el 1997 com a divisió del Grup BMW, ha acumulat uns grans coneixements en gestió i rènting de flotes. Actualment, Alphabet Espanya gestiona una cartera de més de 55.000 cotxes i vehicles comercials lleugers i ocupa el quart lloc en el mercat. Aplicant la seva experiència i la seva tecnologia, és pionera en la creació de solucions de mobilitat avançada. AlphaElectric ofereix una solució de mobilitat elèctrica integral, mentre que AlphaCity és l'opció eficaç i rendible per a l'ús compartit de vehicles. Per la seva banda, AlphaGuide, l'aplicació de mobilitat per a telèfons intel·ligents, facilita la vida dels seus usuaris. Per a més informació, visiti www.alphabet.es