Occident i Les Nits de Barcelona s'uneixen en la pròxima edició del festival als Jardins del Palau de Pedralbes

"L'esdeveniment transformarà novament els emblemàtics jardins del Palau de Pedralbes de la capital catalana en un lloc de trobada per a la cultura "

Occident s'ha convertit en el patrocinador oficial de Les Nits de Barcelona, l'emblemàtic festival que se celebrarà entre l'1 i el 24 de juliol als Jardins del Palau de Pedralbes de la ciutat comtal. D'aquesta manera, Occident continua fomentant la música i la cultura en la societat a través del suport a festivals consolidats de tot el territori espanyol.

En el marc del conveni de col·laboració, Occident impulsarà l'esdeveniment amb la fórmula ‘Occident presenta Les Nits de Barcelona’. A més, tindrà presència en els diversos materials del festival i també al web i en altres formats digitals de l'esdeveniment. Occident també patrocina el cicle ‘Les Nits de Barcelona Secret Shows’, en què un artista d'identitat no anunciada prèviament oferirà una actuació en un lloc canviant de Barcelona. Aquest cicle, ideat com a “pòrtic” de Les Nits de Barcelona, se celebrarà periòdicament l'últim dijous del mes.

El cartell, que encara s'ampliarà amb noves propostes, inclou artistes nacionals consolidats com Luz Casal, Sopa de Cabra, Vanesa Martín, Joan Dausà, Taburete, El Kanka, Mag Lari i Mikel Izal, així com grans artistes internacionals com Pretenders, Juanes, Patti Smith, Rumours of Fleetwod Mac, Mika, Diana Krall, Simple Minds, Rufus Wainwright i Passenger. D'altra banda, el festival també acollirà nous talents emergents, entre els quals hi ha Sr. B, Laura Capdevila, Amaia Miranda, Paula Valls, Matilda Mirana i Marïe Pratt. A més, per segon any consecutiu, els assistents podran gaudir d'un espai Village, on conviuran cultura i gastronomia.

Tal com afirma el director general d'Occident, Juan Closa, “a Occident estem plenament compromesos amb el foment de les arts i la cultura. Per això, ens enorgulleix formar part d'esdeveniments que, com Les Nits de Barcelona, acosten diversos estils musicals i altres expressions artístiques a tots els sectors de la nostra societat, en un entorn excepcional i fent possibles experiències úniques als nostres clients i mediadors i al públic general”.

Occident aposta per la música

Des dels seus inicis, Occident ha mantingut el ferm compromís amb el sector cultural que tenien les seves predecessores a través de la seva col·laboració en diversos esdeveniments musicals. Occident es va unir al festival Summerfest Cerdanya com a title sponsor, donant-li el nou nom d'Occident Summerfest, i ha participat en l'11a edició del White Summer Festival com a patrocinador del reconegut esdeveniment de la Costa Brava.