Occident impulsa l'esport femení amb el patrocini del programa Irudi eta Eredu del club d'handbol Bera-Bera

"El programa té l'objectiu d'inspirar les joves a través de les històries personals de diverses jugadores del mateix club."

Occident continua fomentant l'esport femení a través del patrocini al programa Irudi eta Eredu, promogut pel club d'handbol femení Bera-Bera. D'aquesta manera, la companyia asseguradora manté la seva estratègia d'impuls a l'esport per inspirar joves esportistes. Aquest patrocini se suma al que, el 2023, Occident va renovar amb aquest club com a mostra de suport a l'esport femení i al foment d'un estil de vida saludable a través de la pràctica d'exercici.

Irudi eta Eredu és un programa que s'emmarca en les accions que posarà en marxa el club donostiarra amb motiu de la celebració de la Copa de la Reina d'Handbol Femení, que se celebrarà entre el 10 i el 12 de maig a Guipúscoa. El torneig reunirà els 8 millors equips de l'elit de l'handbol i proporcionarà un escenari en què les dones podran tenir visibilitat, inspirar i motivar altres esportistes, i també les generacions futures.

En aquest marc, el programa exposarà temes d'absoluta actualitat a través de les històries personals de cinc jugadores del club: Alba Menéndez, que reflexionarà sobre el lideratge; Elke Karsten, que parlarà sobre ser protagonista; Maddi Aalla, que explicarà la importància de la salut mental; Esther Arrojeria, que explicarà com compatibilitzar l'esport d'elit i la formació; i Jude Loidi, que mostrarà el valor d'allò local.

En paraules de Juan Closa, director general d'Occident, “amb la seva tasca, el club d'handbol femení Bera-Bera, del qual som patrocinadors des de fa dues temporades, està impulsant la visibilitat de l'esport femení al País Basc. Conscients d'això, per a nosaltres és un gran honor tornar a oferir el nostre suport a un projecte com Irudi eta Eredu, que promou la pràctica esportiva i fomenta els valors d'aquest esport d'equip”.

Occident, compromès amb la cultura i l'esport basc

Durant la seva trajectòria, Occident ha mostrat el seu ferm compromís amb el sector cultural i esportiu basc, a través de nombroses col·laboracions amb entitats del territori. Durant l'any 2023, Occident va patrocinar l'exposició Gego. Midiendo el infinito al Museu Guggenheim Bilbao, del qual és patró, i va donar suport al moviment Fair Saturday. En l'àmbit esportiu, durant l'última temporada, la companyia ha renovat la seva col·laboració amb els clubs esportius Bilbao Basket, Miribilla Cycling, i l'equip femení d'handbol del club esportiu donostiarra Bera-Bera. Així mateix, el mes de març passat, va patrocinar la 35a edició de la Marxa Cicloturista Internacional Occident Bilbao-Bilbao, que va comptar amb una participació de més de 7.000 esportistes.